2017. augusztus 12., szombat

A terv, az út, a cél...


  Idén márciusban ráleltem egy fényképre, és kiderült, hogy 20 éve futottam az első félmaratoni versenyemet (2 óra 16 perc). A képen kékszinű rövidnadrágban és ujjatlan pamut pólóban vagyok/voltam. A kerek évforduló megmozgatott és letöltöttem a netről egy 25 hetes edzéstervet, hogy őszre felkészüljek, hogy megint teljesíteni tudjam a távot. A terv időcélja a 2 órás teljesítés volt, aztán kiegészítettem kerékpározással és gyaloglással, amikor szabadnapom volt.
Az út elég mozgalmas volt válással, költözéssel, lakásfelújítással, rekord-döntögető 36-38 fokos kánikulával tarkítva.
Ma reggel pedig saját magamnak (benevezett versenyen kívül) lefutottam a jubileumi félmaratoni távot 2 óra 7 perc alatt. Igen a tervhez képest lassúbb lett, de a helyén kezelve igazán jó időt értem el. A 20 évvel ezelőttihez képest és a kb. 1 hónappal ezelőtti "teszthez" képest is 10 percet hoztam.
Aztán nagy örömre szolgált, hogy találtam egy lehetőséget, miszerint a Kométa cég nevében illetve pólójában lehetne futni a 32. WizzAir Félmaraton versenyen, a nevezési díjat ők állják. Régen a Nike volt a szponzor, most a légitársaság, de a szervező és az útvonal maradt. Nagy ziccer lenne, bár a 25 hetes edzésprogram lejárt, de nem probléma, mert újratöltöm magam és egy hónapot még rádolgozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése